Axuda
Axuda
- Como tramitar un procedemento na sede electrónica?
- Que é Cl@ve?
- Os estranxeiros poden utilizar Cl@ve?
- É posible acceder como persoa xurídica?
- Que é o certificado electrónico?
- Para que serve o certificado electrónico?
- Houbo un erro ao enviar unha solicitude, que podo facer?
- Podo usar o meu DNI electrónico?
- Como podo contactar?
Como tramitar un procedemento na sede electrónica?
- seleccionar na páxina principal o procedemento que se quere realizar;
- pulsar o botón Acceda que conduce ao servizo de autenticación Cl@ve;
- autenticarse mediante DNIe, certificado dixital ou datos de acceso;
- cumprimentar o formulario do procedemento.
Tras acabar o trámite proporciónaselle un xustificante da solicitude realizada.
Que é Cl@ve?
Cl@ve é un servizo do Ministerio de Facenda e Función Pública para a identificación, autenticación e firma electrónica do cidadán ante os organismos da Administración do Estado. A través deste servizo accédese á sede electrónica do CNI. A autenticación pódese facer mediante DNIe, certificado dixital ou os datos de acceso que se faciliten no momento de rexistrarse en Cl@ve.
Pódese consultar máis información no sitio web de Cl@ve e no seu apartado Preguntas frecuentes. Tamén se pode contactar con Cl@ve por teléfono, no número 060, ou deixar unha mensaxe na caixa de correos de Atención ao cliente.
Os estranxeiros poden utilizar Cl@ve?
Os cidadáns estranxeiros deben acreditar a súa identidade presentando a documentación expedida polas autoridades competentes do país de orixe ou de procedencia: pasaporte ou documento de viaxe. Adicionalmente, Cl@ve está preparada para incorporar nos futuro mecanismos de identificación doutros países da Unión Europea, a medida que tales mecanismos se vaian integrando no sistema de recoñecemento transfronteirizo de identidades electrónicas previsto na lexislación europea.
É posible acceder como persoa xurídica?
Si. Cl@ve permite acceder a persoas tanto físicas como xurídicas.
Que é o certificado electrónico?
O certificado electrónico é un documento dixital que contén, entre outra información, os datos identificativos persoais. Permite identificarse en internet e intercambiar información con outras persoas coa garantía de que só o titular pode acceder a ela.
Para que serve o certificado electrónico?
O certificado electrónico garante a identidade do usuario e permite realizar os trámites que requiren que este se identifique por un procedemento seguro. Permite tamén a firma electrónica de documentos, que ten a mesma validez xurídica que a firma manuscrita no documento en papel.
Houbo un erro ao enviar unha solicitude, que podo facer?
Se ao entrar en Cl@ve prodúcese algún problema co servizo de autenticación, consulte a súa sección de Axuda do sistema Cl@ve. Se tras a consulta persiste a dificultade, póñase en contacto co noso organismo explicando o problema a través do procedemento Queixas e suxestións.
Podo usar o meu DNI electrónico?
Si, do mesmo xeito que outros certificados servirá para rexistrarse na sede electrónica a través do servizo Cl@ve. Simplemente, seleccione a opción DNIe/Certificado electrónico, no momento de acceder á sede electrónica.
Como podo contactar?
Se desexa contactar connosco mediante esta canle segura, utilice o procedemento Queixas e suxestións.